دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

نگاهی کوتاه به تاریخچه استفاده از اینترنت و تعداد کاربران آن نشان می دهد دانشگاه مجازی رایگان دنیا به طرز چشم گیری بین مردم جا افتاده و البته نباید از پیشرفت تکنولوژی جهت در دسترس گذاشتن اینترنت برای عموم غافل شد . در هر صورت هر ساله به کاربران اینترنت در دنیا و کشور ما افزوده میشه که خبر بدی نیست .

طبق آماری که سال ۲۰۰۰ گردآوری شد کاربران اینترنت در انتهای آن سال ۳۶۰ میلیون نفر بود و این در حالیه که هم اکنون ۳۰ درصد کل جمعیت سیاره زمین از اینترنت استفاده می کنند . در این بین قاره آسیا با ۹۲۲ میلیون کاربر در صدر قرار داره ، اروپا با ۴۷۶ میلیون و آمریکای شمالی با ۲۷۱ میلیون در رتبه های دوم و سوم قرار دارند .

 

تعداد کاربران اینترنت در سال 2011

نگاهی به کشورها می کردم ، چین با ۴۸۵ میلیون کاربر اینترنت رتبه اول رو بین کشورها داره و این تعداد ، ۳۶ درصد کل جمعیت آنلاین دنیاست !!! آمار جالب دیگری نیز وجود داره ، بیش از ۳٫۱ میلیارد ایمیل در سال ۲۰۱۱ در دنیا هست . نرم افزار outlook express شرکت مایکروسافت با کسب بیش از ۲۷ درصد سهم بازار محبوبترین نرم افزار دنیا و سرویس Hotmail نیز با ۳۶۰ میلیون کاربر محبوبترین سرویس دهنده ایمیل در دنیا شناخته شدند . ضمنا سال ۲۰۱۱ چهلمین سالگرد ارسال اولین ایمیل در دنیای اینترنت بود .

تعداد وبسایت های دنیا تا الان حدود ۵۵۵ میلیون می باشد که ۳۰۰ میلیون آن فقط در سال گذشته راه اندازی شده اند . تعداد دامین های ثبت شده در سه ماه پاییز به ۲۲۰ میلیون عدد رسید که در این بین دامین با پسوند com. محبوبترین بوده با ۹۵٫۵ میلیون عدد .

سرعت افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی نیز همچنان مثل موشک رو به بالاست به طوری که در انتهای سال ۲۰۱۱ کاربران فیس بوک حدود ۸۰۰ میلیون نفر بود که ۲۰۰ میلیون آنها در سال گذشته ثبت نام کردند . کاربران توییتر به ۲۲۵ میلیون نفر رسیده که در سال ۲۰۱۱ صد میلیون آنها اکتیو بوده اند .

با این اوصاف سال ۲۰۱۲ نیز کاربران اینترنت بیشتر خواهند شد و به احتمال زیاد تعداد کاربران فیس بوک به ۱ میلیارد نفر میرسه . شما چی فکر می کنید ؟




نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 


افزایش عمر باتری موبایل

 

امروزه از گوشی های خود برای هر چیزی استفاده می کنیم . چک کردن ایمیل ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، ارسال اس ام اس و ام ام اس ، انجام بازی ، پیدا کردن جهت و مسیر ، استفاده از روزشمار و ساعت و آلارم ، عکس برداری و فیلم برداری و …  داشت یادم می رفت و البته مکالمه با دوستان !! تمام این کارها اگر به صورت مجزا هم صورت بگیره از شارژ باتری شما کم می کند چه برسه به اینکه دو یا سه تا از این کارهارو همزمان انجام دهید .

هرچند تکنولوژی ساخت قطعات و دستگاه ها روز به روز بهتر و بهتر می شود اما تغییر گسترده و شگرفی در تکنولوژی ساخت باتری های این دستگاه ها حاصل نشده از این رو طرز استفاده بهینه از باتری امر مهمی است چون باتری یا منبع تغذیع به مثابه قلب دستگاه می باشد و اندکی خلل و عیب در باتری موجب از کار افتادن کل دستگاه می شود . پس این ۷ توصیه را برای بهبود وضعیت و افزایش عمر باتری گوشی موبایل خود به کار جدی بگیرید :

۱ – از والپیپر ها و Screen Saver های متحرک یا انیمیشن پرهیز کنید.

بله استفاده از والپیپرهای متحرک باعث خورده شدن شارژ باتری می شود . چون صفحه نمایش پر از پیکسل می باشد و هر کدام از این پیکسل ها که تعدادشان کم هم نیست برای روشن شدن و به تصویر کشیدن تصاویر نیاز به جریان الکتریکی دارند . از این رو حذف تصاویر متحرک کمک زیادی به افزایش عمر و شارژ باتری شما خواهد کرد .




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

%50 موس عجیب که مانندشان را ندیده اید!

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و… بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف ستوده شده است و اندیشمندان زیادی درباره آن نکات گوهرباری ذکر کرده اند. این 60 نکته جالب و مهم درباره ازدواج را حتما بخوانید...
ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف
ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف ستوده شده است و اندیشمندان زیادی درباره آن نکات گوهرباری ذکر کرده اند. این 60 نکته جالب و مهم درباره ازدواج را حتما بخوانید.
١-هنگام ازدواج بیشتر با گوش‌ها‌یت مشورت کن تا با چشم‌ها‌یت. (‌ضرب المثل آلمانی)
٢ - مردی که به خاطر " پول " زن می‌گیرد، به نوکری می‌رود. (‌ضرب المثل فرانسوی)‌
3- لیاقت داماد،‌ به قدرت بازوی اوست.‌ (‌ضرب المثل چینی)‌
4- زنی سعادتمند است که مطیع " شوهر" باشد. (‌ضرب المثل یونانی)‌
٥- زن عاقل با داماد " بی پول " خوب می‌سازد. (‌ضرب المثل انگلیسی)‌




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

قانون یکم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی کنید.

قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یک سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناکام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.

قانون چهارم: درس آنقدر تکرار می‌شود تا آموخته شود. درس‌ها در اشکال مختلف آنقدر تکرار می‌شوند، تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع کنید، بنابراین بهتر است زودتر درس‌هایتان را بیاموزید.

قانون پنجم: آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست که در آن درسی نباشد. اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید.

قانون ششم: قضاوت نکنید، غیبت نکنید، ادعا نکنید،سرزنش نکنید،تحقیرو مسخره نکنید، وگرنه سرتون میاد. خداوند شما را در همان شرایط قرار می‌دهد تا ببیند شما چکار می‌کنید.

قانون هفتم: دیگران فقط آینه شما هستند. نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنکه منعکس کننده چیزی باشد که درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.

قانون هشتم: انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، این که با آنها چه می‌کنید، بستگی به خودتان دارد.

قانون نهم: جواب‌هایتان در وجود خودتان است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگاه کنید، گوش بدهید و اعتماد کنید.

قانون دهم : خیرخواه همه باشید تا به شما نیز خیر برسد.




نویسنده : علی
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

عکس بازیگران خانم قبل و بعد از انقلاب

www.fun.downloadaneh.com | بازیگران زن قبل و بعد از انقلاب




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

این 4 درد را نادیده نگیرید!

1- سر دردهای شدید:
سردرهای شدید و مزمن می توانند علایمی از مشکلات جدی در مغز شما باشند. معمولا این سردردها به طور ناگهانی آغاز شده و ساعاتی به طول می انجامند و به طور مداوم تکرار می شوند.اگر زمانی دچار سردردی سخت شدید بطوریکه توان حرکت از شما سلب شده بود ، فورا به اورژانس زنگ بزنید.


2- نبض دندان!
زدن نبض دندان به معنی این است که عصب دندان های شما دچار مشکلی جدی شده اند. باکتری موجود در دهان شما به عصب دندانها صدمه می زند و شما هم ناخواسته با زبان تان این باکتری ها را در سرتاسر دهان و دندان ها پخش می کنید. پس بهتر است که به طور مرتب به دندان پزشک خود مراجعه کرده و دندان هایتان را جرم گیری و چک کنید.


3- دردی شدید و تند در پهلو:
اگر دچار درد شدیدی در پهلوی راست خود شدید و تب داشتید هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید. این علایم ترکیدن آپاندیس می باشد. در این حالت هرچه زودتر باید آپاندیس صدمه دیده از بدن خارج شود . معمولا درد پهلو راست در تمام ناحیه شکم پراکئده می شود.

4- درد شدید ولی گذرا در قفسه سینه:
اگر سابقه بیماری قلبی دارید این دردها را نادیده نگیرید. این درد می تواند نشانه حمله قلبی باشد. اگر بعد از خوردن غذاهای تند و فلفلی دچار این درد شدید نگران نشوید. برخی اوقات دردهای معده به قفسه سینه سرایت می کنند. آیا بعد از تمرینات سخت ورزشی دچار این درد می شوید؟این حالت به هیچ وجه طبیعی نیست و باید حتما به متخصص قلب وعروق مراجعه کنید.




نویسنده : علی
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

دانلود فیلم Friday Killer 2011 با کیفیت عالی DVDRIP

Friday Killer 2011 دانلود فیلم Friday Killer 2011

فرمت: MKV

ژانر: اکشن ، کمدی

حجم: ۳۵۰ MB

زیر نویس: ندارد




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 28061
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات