دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

 ک مرد نپالی مدعی است کوتاه قدترین مرد جهان است. تلویزیون دولتی نپال اعلام کرد چاندرا باهادور دانگلی، هفتادو دو سال دارد. دانگی که ساکن یکی از مناطق دور افتاده در غرب نپال است پنجاه وپنج سانتیمتر قد و دوازده کیلوگرم وزن دارد.

 
 
 


وی که مدعی است کوتاه ترین مرد جهان است از مقامات این کشور خوسته تا نام او را در کتاب(گینس) ثبت رکوردهای جهانی ثبت کنند.این درحالی است که براساس کتاب گینس، هم اکنون کوتاه ترین مرد جهان جونری بالاوینگ با پنجاه و نه سانتیمتر قد است.




نویسنده : علی
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

قانون یکم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی کنید.

قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یک سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناکام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.

قانون چهارم: درس آنقدر تکرار می‌شود تا آموخته شود. درس‌ها در اشکال مختلف آنقدر تکرار می‌شوند، تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع کنید، بنابراین بهتر است زودتر درس‌هایتان را بیاموزید.

قانون پنجم: آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست که در آن درسی نباشد. اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید.

قانون ششم: قضاوت نکنید، غیبت نکنید، ادعا نکنید،سرزنش نکنید،تحقیرو مسخره نکنید، وگرنه سرتون میاد. خداوند شما را در همان شرایط قرار می‌دهد تا ببیند شما چکار می‌کنید.

قانون هفتم: دیگران فقط آینه شما هستند. نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنکه منعکس کننده چیزی باشد که درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.

قانون هشتم: انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، این که با آنها چه می‌کنید، بستگی به خودتان دارد.

قانون نهم: جواب‌هایتان در وجود خودتان است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگاه کنید، گوش بدهید و اعتماد کنید.

قانون دهم : خیرخواه همه باشید تا به شما نیز خیر برسد.




نویسنده : علی
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 




نویسنده : علی
چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 برگزاری مراسم ازدواج کم‌هزینه و متفاوت که در عین حال حرمت ازدواج را نگه دارد برای بسیاری از عروس و دامادها جذابتر از مراسم پرهزینه و با شکوه در بهترین هتلهای ایران با مهریه‌هایی به اندازه ارتفاع قله اورست است.

ازدواج‌های جالب در ایران: از ازدواج در حیاط دانشگاه تا تراکتور جای ماشین عروس! + عکس




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 27 آبان 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

  در حاشیه این مسابقات یک دختر و پسر قزاقستانی به گونه ای رفتار کردند که باعث جلب توجه همه حاضرین شدند. متأسفانه این اقدام آنان هیچ واکنش و یا برخوری از سوی مسئولان و متولیان امر در بر نداشت.

به گزارش آفاق، هفدهمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن صبح روز پنجشنبه گذشته با حضور نمایندگان 22 کشور آسیایی در سایت آزادی تهران به طور رسمی آغاز شد که حاشیه های قابل تاملی داشت.

در همین زمینه شیعه آنلاین نوشت: با وقوع برخی صحنه ها و انجام رفتارهای غیر اخلاقی توسط بازیکنان دختر و پسر که در حاشیه این مسابقات رخ داد، آرزو کردیم که ای کاش مسئولان و متولیان امر نظارت بهتری بر آن می کردند تا چنین مسابقاتی باعث مفسده نمی شد زیرا اکنون آرزو می کنیم که هیچگاه چنین مسابقاتی در جمهوری اسلامی ایران برگزار نمی شد.
 
 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 6 آبان 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 پروین: فردوسی پور را کتک می زنیم!


گفتنی است که در دهه 70 نیز طرفداران پر و پا قرص سلطان به نشانه اعتراض به مقاله حمیدرضا صدر درباره علی پروین شیشه های منزل این مفسر فوتبال را خرد کردند!
عصرایران ورزشی- علی پروین بدون تردید یکی از جذاب ترین شخصیت های فوتبال ایران است. نقل قول ها و مصاحبه های وی همیشه انعکاس زیادی در مطبوعات و رسانه ها داشته و حالا بار دیگر پروین و سخنانش باعث جلب توجه شده است. او اینبار عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 را تهدید کرده است.

روز گذشته علی پروین بعد از اینکه مصاحبه با برنامه نود را رد کرد رو به گزارشگر نود گفت :"برو به عادل بگو ما اهل شکایت نیستیم دو نفر می فرستیم تا می خوره بزننش!"

پروین این حرف ها را در حالی زده که سوال پیامک هفته پیش برنامه نود میزان تاثیر حضور پروین در پرسپولیس بود که 60 درصد مخاطبان برنامه نود به موثر نبودن او رای داده بودند.

همین مساله سبب شده که پروین ناراحت شود او روز گذشته جواب گزارشگر نود را نداد و البته اصرار داشت که پیغام به فردوسی پور برسد اما بعد از اینکه نزدیکانش به او خبر دادند که روزنامه ها در جریان تهدید پروین قرار گرفته اند او به یکی از خبرنگاران گفته :" خودت یه جور جمعش کن بگو شوخی کردم!"

پروین قبل از این هم سابقه تهدید کردن رسانه ها را دارد او نزدیک به 10 سال قبل با ادبیاتی مشابه روزنامه جهان فوتبال را با جمله هایی مشابه تهدید کرده بود :" یه روز بعداز ظهر ساعت 5 می ریزیم روزنامه تون .."

گفتنی است که در دهه 70 نیز طرفداران پر و پا قرص سلطان به نشانه اعتراض به مقاله حمیدرضا صدر درباره علی پروین شیشه های منزل این مفسر فوتبال را خرد کردند!

با توجه به آن اتفاقات باید دید که آیا اتفاق خاصی برای عادل فردوسی پور رخ خواهد داد یا خیر؟ البته باید این را هم اضافه کرد که دیگر پروین همان سلطان قدیم نیست و شاید هم به همین دلیل است که به آن خبرنگار گفته است که بگو شوخی کردم؛ ولی باز هم نمی شود منکر محبوبیت وی شد. او همیشه فدایی های خود را داشته است و برخی اوقات این فدایی ها در فوتبال ما کارهای عجیبی انجام می دهند!




نویسنده : علی
جمعه 6 آبان 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 

10 چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند!

1- پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.
2- پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.
3- بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.
4- پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.
5- دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند!
6- از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.
7- پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.
8- پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.
9- پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.
10- پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند!!




نویسنده : علی
دو شنبه 2 دی 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 دختر 4 ساله ام خیانت زنم را لو داد/متوجه بی میلی او به خود م شده بودم.

مدت‌ها بود که متوجه رفتارهای غیرعادی و عدم تمایل همسرم به خودم شده بودم.

در میان جمعیتی که در مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک حضور دارند مرد جوانی با پرونده‌ای که در دست خود دارد در حیاط این دادگاه ایستاده است.

این مرد جوان با بیان اینکه برای دادخواست طلاق از همسرم آمده‌ام اظهارداشت: مدت‌ها بود متوجه رفتارهای غیر عادی و بی میلی او نسبت به خودم شده بودم اما دلیل آن را نمی دانستم.

وی تصریح کرد: از گفته‌های فرزند چهار ساله‌ام از روابط همسرم با مردجوانی با خبر شدم.

مهدی همچنین ادامه داد: با شنیدن این مسأله با اینکه هیچ گاه کوچک ترین بی احترامی به زنم نمی کردم او را تا حد مرگ کتک زده ام و با باز گذاشتن گاز خانه و بستن درب منزل می خواستم که او را بکشم.

این مرد جوان گفت: همسرم از ترس اینکه آبروی آن را در خانواده و آشنایان نبرم به سرعت مهر و نفقه خود را بخشیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای صحت این مسأله تحقیق کرده ای؟ خاطرنشان کرد: او به من خیانت کرده است، دختر 4ساله‌ام به من دروغ نگفته است، اگر خیانت نکرده بود هیچ گاه سکوت نمی‌کرد و نمی‌ترسید.




نویسنده : علی
شنبه 30 مهر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

آنها دست و پاي من و 3 فرزندم را با طناب بسته بودند. گريه و التماس‌هايمان براي رهايي بي‌فايده بود. مرد راننده و همراهش مرا مقابل چشمان فرزندانم مورد آزار و اذيت قرار داده و از من فيلم غيراخلاقي تهيه كردند.
جام جم: 2 شرور سابقه‌دار كه با ربودن يك زن همراه 3 فرزندش او را در يك باغ متروكه زنداني كرده بودند در عمليات ويژه پليس امنيت كرمانشاه دستگير شدند.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

Persianv.com At site




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 1 مهر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

سر سبز‌ترین دستشویی و توالت‌های عمومی در پارکی‌ در تهران با بهترین تزئینات

برات طریقتی مسئول یكی از سرویس های بهداشتی در پارك آزادگان است كه با خلاقیت خود به تزیین فضای داخلی سرویس بهداشتی این پارك پرداخته است.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 محل جالبی در فورت براگ در کالیفرنیا وجود دارد به نام ساحل شیشه ای که یکی از زیباترین و معروف ترین ساحل های آمریکا می باشد. به نقل از ایراناترنس، این ساحل سالها پیش از تپه های آشغال انباشته شده بود، تپه های بطری های پلاستیکی،شیشه و.. طوری که با وجود ساحل زیبای آن مردم کمتر به آن مکان می آمدند. 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

این نمایشگاه نقاشی واقع گرایانه درشمال شرق چین برگزار شده و با الهام از حکایتهای نارنیا و کارتون ها و

یعضی نقاشی ها می باشد…



 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 5 آذر 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

گوگل اعلام کرد شاید هکرها توانسته باشند به لینک میان کاربر و جی-میل نفوذ پیدا کرده باشند. این حمله بزرگ سایبری به کاربران جی-میل در ایران می تواند جدید ترین نشانه از دشواری و پیچیدگی محافظت از شبکه در جهان به شمار رود.
شرکت گوگل به مشترکان سرویس جی-میل خود در ایران توصیه کرده است به منظور مقابله با حمله سایبری که بخش بزرگی از کشور را تحت تاثیر خود قرار داده، رمزهای عبور جی-میلهای خود را تغییر دهند.

به گزارش مهر، هفته گذشته گوگل به کاربران ایرانی خود خبر داد قربانی حمله سایبری شده اند که به سرویس جی-میل در ایران انجام گرفته است. گوگل اعلام کرد شاید هکرها توانسته باشند به لینک میان کاربر و جی-میل نفوذ پیدا کرده باشند. این حمله بزرگ سایبری به کاربران جی-میل در ایران می تواند جدید ترین نشانه از دشواری و پیچیدگی محافظت از شبکه در جهان به شمار رود.

شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد: "ما هفته گذشته متوجه شدیم شرکتی هلندی که مسئولیت تایید اعتبار وب سایتها را به عهده دارد ارتباطات اینترنتی بسیاری از کاربران ایرانی به ویژه کاربران جی-میل را با خطر مواجه کرده است. با وجود اینکه سیستمهای داخلی خود شرکت گوگل دچار اختلال نشده، ما به صورت مستقیم با تمامی کاربرانی که مورد حمله سایبری قرار گرفته اند ارتباط برقرار می کنیم و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهیم زیرا اولویت اصلی ما محافظت از حریم خصوصی و ایمنی کاربران گوگل است."

در اواسط ماه جولای سیستمهای شرکت هلندی "دیجی نوترا" هک شدند و اسناد امنیتی تعدادی از دامنه های آن به سرقت رفتند. اسناد ربوده شده به سرعت و پس از آگاهی از سرقت انجام گرفته باطل شدند اما یکی از این اسناد که به گوگل اختصاص داشته است به تازگی و پس از اخطار دولت هلند باطل شده است.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل که هفته گذشته کاربران ایرانی خود را از وجود این خطر اعلام کرده است، روز پنجشنبه به صورت رسمی به تمام کاربران ایرانی خود توصیه جدی کرده است که برای محافظت از خود و اطلاعات شخصی شان چندین مرحله امنیتی از جمله تغییر دادن رمز ورود و تایید دوباره گزینه های بازیافت حساب کاربری را انجام دهند.




نویسنده : علی
یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

     

گوران شوخی را از حد گذراند/توهین به علی دایی در اجرای زنده!

پس از اینکه سامان گوران، تقلیدگر نقش عادل فردوسی پور و رضا صادقی در برنامه طنز خنده بازار بنابه دلایلی با تهیه کنندگان این برنامه به مشکل خورد و نتوانست به کار خود ادامه دهد، به نظر می رسد وی مسیر کسب درآمد از طریق اجرای طنز در برنامه های دولتی و غیردولتی را در دستور کار خود قرار داده است.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->





ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

آیا میدانید: دهان انسان روزانه یک لیتر بزاق تولید می‌کند ؟
آیا میدانید: عمر پرزهای چشایی انسان از ۷ تا ۱۰ روز است؟
آیا میدانید: بدن انسان پنجاه هزار کیلومتر رشته عصبی دارد ؟و ....




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

به علت بالا بودن حجم عکسها در ادامه مطلب قرار گرفته اند




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->


کرکس کالیفرنیا

کَرکَسِ کالیفُرنیا یک گونه از پرندگان بومی آمریکای شمالی است. اکنون این کرکس فقط در منطقه گرند کنیون، زایون و کوهستان‌های غربی کالیفرنیا یافت می‌شود. از این گونه فقط ۳۳۶ قطعه مانده است.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 

 

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

1/ جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

۲/ تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای ۱۵ برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.

3/ مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال ۷۹ در عراق ممنوع بود. و .... بقیه در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

دریاچه Yueyatsyuan (به معنی ماه نو ) توسط کوه ها و شن زار های کویری محاصره شده است. در قدیم از آن بعنوان استخر شفا بخش و یا گودال داخل شن نام برده شده است...




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




نویسنده : علی
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

برترین مکان های جهان در دبی




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
دو شنبه 6 شهريور 1390برچسب:دبی,برترین,مکان,عجایب,


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 687
بازدید کل : 28064
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات